Här har ni lite bilder!
| Mycket & låångt hår |
| Trippeltångar hela håret |
| Dust it i & lite toupering i botten, luggen satte vi sedan upp lite enkelt. |
| Klart! |
Det här använde jag mig av;
Trippeltång, värmeskyddande kräm -Loreal, spray -Loreal,Dust it och hårnålar
En enkel och fin frisyr!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar