torsdag 22 december 2011

Till jul

Här kommer en frisyr som jag tycker passar jättebra till Jul!
Den är fin och dessutom enkelt och tar inte lång stund att göra.
Det du behöver är: värmeskydd, plattång eller locktång, hårnålar och hårspray.

Börja att applicera ett värmeskydd i hela håret, locka sedan lite slarvigt.
(Jag använde mig av en plattång)

Sedan är det bara att fästa håret i nacken med hårnålar.
Det ska vara lite rufsigt, då är det som finast.
Glöm inte att fixera med hårspray!
Klart!
Enkelt och snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar